MOTHER TONGUE AS A RESOURCE FOR LEARNING GERMAN AS A LANGUAGE OF INSTRUCTION IN AUSTRIA

Authors

  • Olena Vasylchenko Odesa I. I. Mechnikov National University, Ukraine

Abstract

Стаття присвячена дослідженню становлення ранньої писемної компетентності в українській мові як рідній та в німецькій мові як мові навчання українськими дітьми початкової школи в умовах вимушеної міграції в Австрії. Основою для аналізу слугували письмові зразки, що було еліцитовано за допомогою інструменту аналізу набуття ранньої писемної мовленнєвої компетентності ELA та розглянуто з точки зору педагогічної стратегії траслінгвізму, що дозволяє творче використання всіх доступних мовних ресурсів людиною, що говорить двома або більше мовами, для комунікації із застосуванням всього мовного репертуару.

Author Biography

Olena Vasylchenko, Odesa I. I. Mechnikov National University

PhD in Linguistics, Associate professor

Associate professor of the Department of Foreign Languages for Specific Purposes

Guest researcher at the University of Vienna

Sphere of scientific interests: Methodology of Teaching German as a Foreign and a Second Language, Methodology of Distance Foreign Language Teaching, Multilingual Language Diagnostic Instruments, Practical and Theoretical German Phonetics

Published

2024-07-05 — Updated on 2024-07-12

Versions

Issue

Section

Статті